
?מחפש מנהל כספים מקצועי
ליווי פיננסי צמוד של
!אנשי מקצוע הטובים ביותר
!!!וכולנו עובדים בשבילך

איך פותחים חברה? מה צריך להכין? לאן לגשת?
להלן מדריך לשירותכם, איך פותחים חברה חדשה?
שלב 1: פתיחת חברה אצל רשם החברות
לצורך פתיחת חברה חדשה ברשם החברות יש להצטייד במסמכים הבאים:
-
תקנון החברה החדשה. על התקנון לכלול את הפרטים הבאים: שם החברה החדשה, מטרות החברה החדשה, הון מניות רשום של החברה החדשה, הגבלת אחריות בעלי המניות (חברה מוגבלת במניות או לא מוגבלת במניות). תקנון החברה צריך להיות מאומת על ידי עורך דין בחתימה וחותמת.
-
הצהרת דירקטורים ראשוניים. ההצהרה תכלול את שם החברה החדשה (תואם לתקנון החברה), הצהרה של כל הדירקטורים. נוסח ההצהרה הינו אחיד. ההצהרה צריכה להיות מאומתת על ידי עורך דין בחתימה וחותמת .
-
בקשה לרישום חברה (אם קיימים יותר מבעל מניות אחד בחברה). הבקשה תכלול: שם החברה (תואם לתקנון החברה), שמות בעלי מניות החברה, תעודת זהות של בעלי המניות, מען החברה, מטרות החברה, הון מניות , הגבלת אחריות בעלי המניות (חברה מוגבלת במניות או לא מוגבלת במניות). הבקשה צריכה להיות מאומתת על ידי עורך דין בחתימה וחותמת. יש להגיש מסמך מקורי.
-
טופס הגשת מסמכים לרישום חברה. יש לציין 3 שמות חלופיים. יש לציין מספר טלפון של גורם מוסמך זמין לצורך בדיקת שם חברה. יש לציין את מספר העותקים של תקנון / תעודת התאגדות הרצויים.
-
תשלום אגרת רישום חברה
-
מסמכים נוספים על פי דרישת רשות החברות
ניתן לבצע רישום חברה באמצעות שליחת המסמכים ל - משרדי רשם החברות - רשות התאגידים – המחלקה המשפטית – רישום חברה חדשה ת.ד. 28178 ירושלים 91281.
רישום החברה החדשה יתבצע תוך 14 ימיי עבודה ממועד קבלת המסמכים במשרדי הרשם.
מיד עם רישום החברה החדשה ישלח בפקס או בדואר אלקטרוני עותק תעודת רישום. תעודת רישום מקורית תשלח בדואר.
יש לפנות לעורך דין שיקים את החברה ברשם החברות. עלות הקמת חברה הינה אגרת רישום לרשם החברות בצרוף שכר טירחת עו"ד. לאחר הקמת החברה יש לקבל מעורך הדין את המסמכים ולפנות לבנק לשם פתיחת חשבון בנק לחברה.
שלב 2: פתיחת חשבון בנק לחברה החדשה
לאחר קבלת תעודת רישום ופתיחת חשבון בנק, יש לפתוח חברה במשרדי מע"מ
שלב 3 : פתיחת חברה חדשה במשרדי מע"מ
לצורך פתיחת חברה במשרדי מע"מ יש להצטייד במסמכים הבאים:
-
אישור של רשם החברות על רישום החברה במרשם החברות או העתק חתום ע"י עו"ד
-
תקנון ופרוטוקול מינוי מנהלים של החברה כפי שאושר על ידי רשם החברות וחתום ע"י עו"ד
-
פרוטוקול מינוי מנהלים ופרוטוקול זכויות חתימה בחברה, חתום ע"י עו"ד
-
העתק של תעודת זהות על שם בעל החברה, כולל נספחים
-
שמות מנהלי החברה, מספרי הזהות שלהם, כתובותיהם ומספרי הטלפון שלהם.
-
חוזה קנייה/שכירות של מקום העסק .
-
אסמכתא על קיום חשבון הבנק של החברה. – אפשר העתק שיק או שיק מבוטל
-
לגבי עסק בשלבי הקמה, שטרם החל בפעילותו: מסמכים נוספים שמתוכם ניתן ללמוד על פעילותו העתידית של העסק, כגון: התחייבויות לאספקת טובין, חוזים לביצוע פעולות רכישת נכסים לבנייה, אישורי בנייה, רישיונות עסק מטעם רשויות מקומיות או ממשלתיות, וכיוצא בזה.
-
טופס רישום לצרכי מע"מ- מלא על כל פרטיו. חלק א – פרטי החברה. חתום בחותמת וחתימת החברה. וחלק ב - פרטיי מנהל החברה חתום בחתימת בעל זכות החתימה בחברה או מייצג. יש להציג טופס מקורי. טופס 821 : https://taxes.gov.il/TaxesFormsList/maam821.pdf
-
מידע על הרכוש: סכום ההשקעה, מקורות המימון, מחזור העסקאות המשוער.
-
יפוי כח למשרד לרשות המיסים ועל פתיחת תיק חברה וגם על פתיחת תיק עצמאי לבעל מניות.
שלב 3: פתיחת חברה במשרדי מס הכנסה
לצורך פתיחת חברה במשרדי מס הכנסה יש להצטייד במסמכים הבאים:
-
טופס 4436 בדבר פתיחת תיק לחברה במס הכנסה ו/או ניכויים על כל פרטיו – מלא על כל פרטיו. https://taxes.gov.il/TaxesFormsList/itc4436.pdf
-
תעודת התאגדות של החברה החדשה
-
תקנון החברה החדשה
-
פרוטוקול מורשיי חתימה בחברה החדשה
-
שלב 4: פתיחת חברה חדשה במשרדי ביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי מקבל את המידע אודות פתיחת התיק ומספרו ממס הכנסה ופותח תיק למעסיק החדש אוטומטית גם בביטוח הלאומי.
לאחר פתיחת התיקים ישלח המוסד לביטוח לאומי למעסיק בדואר: הודעה על פתיחת תיק, מספר העובדים ושיעור דמי הביטוח; שאלון להשלמת פרטים; טופס דין וחשבון על העסקת עובדים (טופס 102). פנקסי תשלומים באמצעותם יש לשלם את הניכויים משכר העובדים.
איך לפתוח חברה חדשה בקלות ובחינם?
צרו עמנו קשר.
המידע במאמר זה מובא ליידע כללי בלבד. אין לראות במידע המובע לעיל כייעוץ, חוות דעת או המלצה. כל העושה שימוש במידע המובא במאמר זה, עושה זאת על אחריותו בלבד. המשרד אינו אחראי על שימוש במידע מבלי ייעוץ מקצועי. לקבלת ייעוץ מקצועי צרו עימנו קשר.